CLIENȚI: persoane juridice din categoria REVÂNZĂTORILOR
Kanara Print comercializează obiectele și textilele promoționale doar către revânzători - persoane juridice care achiziționează produsele în vederea revânzării (agenții de publicitate, companii din sfera producției publicitare sau ateliere de personalizări etc.)
LISTE DE PREȚURI & DISCOUNT-URI REVÂNZĂTORI
Listele de prețuri conțin prețurile recomandate pentru clientul final. La aceste prețuri aplicați discount-ul dumneavoastră de revânzător, comunicat de către reprezentantul Kanara. Prețurile pot suferi modificări fără o notificare prealabilă, de aceea recomandăm consultarea listelor ori de câte ori formulați o ofertă.
PROCEDURI DE COMANDĂ
Toate cererile sau solicitările de informații, indiferent dacă sunt de natură comercială sau privesc tehnologiile de imprimare, se trimit către adresa de email suport@kanara.ro . Este un e-mail colaborativ și echipa de suport va răspunde cu maximă operativitate.
Avem și un număr de Whatsapp: 0373 800 212 pe care-l puteți folosi cu încredere.
În cazul în care oferta este agreată, Kanara Print va emite o confirmare de comandă, document care conține toate elementele importante discutate și stabilite (produse, cantități, prețuri de vânzare exprimate în lei, cursul de schimb valutar, servicii de personalizare, date de livrare cu și fără personalizare, modalitatea de livrare precum și orice alte informații/observații). Acest document trebuie aprobat de către cumpărător (semnat și trimis înapoi pe e-mail sau printr-un răspuns/acord la e-mailul care conține confirmarea de comandă)
COMANDA MINIMĂ
Pentru colecțiile pe care le distribuim nu considerăm niciun prag cantitativ minim de comandă, produsele putându-se comanda în orice cantitate.
COSTURI LOGISTICE ALE COMENZILOR DIN STOC SAU EXTERNE CU LIVRARE NORMALĂ
Pentru fiecare comandă DE PRODUSE, indiferent de colecția din care fac parte produsele, adăugăm un cost unic numit unitate logistică, care reflectă o participare parțială la cheltuielile logistice și de transport rutier extern și intern (de la depozitul extern principal la sediul dumneavoastră), cheltuieli de manipulare, facturare etc.
Valoarea unei unități logistice este de 55 RON (fără TVA).
Astfel, ori de câte ori aveți o comandă, vom adăuga comenzii dumneavoastră 55 lei (sumă exprimată ca 1 unitate logistică) (fără TVA) reprezentând participarea la cheltuielile enumerate mai sus.
Există o politică din ce in ce mai întâlnită a furnizorilor externi de a nu publica liste de preț. Motivele sunt multiple și țin de realitatea post pandemică: costuri transport în continuă modificare, incertitudinea capacităților de producție din Orientul Îndepărtat, problemele cu forța de muncă în Europa.
În plus există o volatilitate a stocurilor cu care ne confruntăm pentru prima dată în 20 de ani de activitate.
Din aceste motive pentru multe colecții confirmarea prețurilor unor produse va fi confirmată punctual.
La unele colecții (am specificat acest lucru în listă - vezi ex FARE, MBW) costurile de transport extern sunt mult mai importante. În consecință, pentru aceste colecții la cei 55 RON se adaugă și costurile specificate în lista de prețuri respectivă. Totuși vă rugăm să ne consultați în aceste situații.
Există posibilitatea ca anumite produse textile să nu fie în depozitul extern central al furnizorului în cantitățile pe care le solicitați, prin urmare să fim nevoiți să le achiziționăm din depozite regionale (dacă nu puteți aștepta alimentarea stocului). În aceste cazuri, prețurile produselor pot diferi și calculăm separat costuri de transport. Echipa de suport vă va notifica aceste situații înainte de a confirma comanda.
În cazul anumitor produse, pe care le distribuim doar la cerere, pentru proiecte speciale sau sezonier, vom specifica punctual dacă și care sunt costurile suplimentare de transport extern.
COSTURI DE TRANSPORT ALE COMENZILOR EXTERNE CU LIVRARE SPECIALĂ (24 ore)
În cazul în care doriți să comandați mostre/produse de la furnizorii externi, cu livrare în 24 ore în depozitul nostru - transport expres - costurile sunt comunicate de către furnizorul extern, în funcție de volumul și greutatea mărfii dar și de condițiile specifice negociate pentru acest serviciu. Prin urmare, vă vom putea comunica prețul pentru transportul expres doar punctual, în urma solicitării explicite.
Toate aceste costuri vor fi evidențiate în factură ca multipli de unități logistice (ex.: 275 lei = 5 unități logistice x 55 lei/u.l.)
LIVRARE MARFĂ LA SEDIUL CLIENTULUI
Furnizorul nostru agreat de transport intern este Fan Curier. Toate comenzile vor fi livrate la sediul dumneavoastră.
TERMENE DE LIVRARE
Aproape toate produsele care se află în stocurile externe au o durată de livrare cuprinsă între 2 și 5 zile lucrătoare. Dacă produsele trebuie personalizate, se adaugă la acest termen timpul estimat al imprimării. Aceste informații sunt înscrise în confirmarea de comandă.
Livrarea se face cu emiterea avizului de însoțire a mărfii, document care se realizează pe baza confirmării de comandă anterior aprobate. Semnarea acestui document este obligatorie ori de câte ori alegeți să preluați direct produsele din depozitul nostru.
FACTURARE/CONDIȚII ȘI TERMENE DE PLATĂ
Facturile se trimit automat, în format electronic, la adresa de e-mail pe care o indicați în formularul cerut de către departamentul financiar. Veți primi documentele de la adresa factura@kanara.ro
Clienții noi, pentru care nu există un istoric de lucru cu Kanara Print, vor trebui să achite produsele și serviciile comandate înainte de livrare, la prima tranzacție. Pentru următoarele tranzacții/comenzi vom propune condiții și termene care vor rezulta din analiza de risc oferită de către compania de asigurări de credit comercial.
PERSONALIZAREA PRODUSELOR - PROCEDURI DE LUCRU
În prezent dispunem în atelierul propriu de mijloacele tehnice necesare personalizării produselor prin următoarele metode/procedee: broderie, tampografie, transfer de serigrafie și timbru sec.
Dacă o comandă include și servicii de personalizare, pentru eficientizarea proceselor, detaliile grafice trebuie comunicate cel târziu în momentul comenzii. După prelucrarea informațiilor grafice vom pregăti o simulare grafică pe care va trebui sa o aprobați (BT). Atenție - transmiterea întârziată a informațiilor grafice aferente personalizării sau fișierele neconforme ori care trebuie substanțial prelucrate duc la decalarea termenului de livrare.
În cazul în care este nevoie de o mostră personalizată, acest lucru trebuie specificat din momentul comenzii, necesită costuri suplimentare și poate fi luat în considerare doar dacă procedeul tehnic permite întreruperea fluxului de lucru.
CERTIFICĂRI/CONDIȚII DE CONFORMITATE
Colecțiile de obiecte promoționale și textile dețin certificate de conformitate pentru cea mai mare parte dintre produse. Dacă aveți nevoie de aceste informații, nu ezitați să le solicitați departamentului de vânzări.
PRODUSE NECORESPUNZĂTOARE CALITATIV
Cumpărătorul are la dispoziție 72 de ore, de la momentul primirii/recepției mărfii pentru a ne notifica asupra eventualelor probleme de calitate și/sau vicii ascunse ale produselor. În urma acestei notificări, vom evalua situația de fapt, vom afla cauzele problemei și vom propune soluțiile adecvate, printre care remedierea defectelor, înlocuirea produselor sau returnarea mărfii.